d punkt ör.

Varit i Skåne sedan torsdags morgon och kom hem igår kväll.
Hade det alldeles för bra som vanligt, det är den där känslan av att vara så avslappnad som jag fullkomligt älskar eller snarare saknar helt i Stockholm. Trodde dock att jag skulle kunna hålla fast i den känslan någon dag eller två, men sitter här i mitt fula omatchande IKEA rum igen men ångesten nere i magen och panikattacken i halsgropen. Vill slå sönder alla fönsterrutor och plocka bort alla väggar för att bli av med den överväldigande känslan av att vara instängd, det börjar bli så svårt att andas. Måste bort igen bara bort.
Kan inte stanna här, kan inte sitta här ikväll. Måste ut, måste bort, måste känna pulsen i mig, måste få luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback