Obegripligt flertal

5 böcker har jag läst på mindre än två månader
Börjar på den sjätte nu i natt
Timmar har jag ensam spenderat i min säng under samma tidsperiod för här känner jag mig trygg
Det gör jag ingen annanstans
Människor kan alltid nå en

Det är bara det att ljuden aldrig tystnar, de trummar över golv och tak.
Jag kan inte höra några hjärtslag, inga andetag som bevisar att det faktiskt finns liv.

Men du vet, jag ger mig inte, jag gräver min grav i destruktiv anda tills jag känner att jag står med maktstaven i mitt grepp, även om loppet så må va förlorat.

Ja jag vet att jag kommer såra. Jag vet bara inte vad den slutgiltiga känslan lär vara när det sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback