..

Vill mest bara röka sönder mina lungor och dränka min lever för tillfället inte sitta frustrerad i soffan till animal planet, även om det sistnämnda är mer än trevligt. Leyla är bra, bättre, bäst för den delen också.
Tisdag imorgon, skola igen ser inte poängen med det, vem gillar slentrian, försöker förgäves igen men kommer ingenstans blir inte klar med någon inlämning för att jag sitter och läser alldeles för många sidor i den där boken tills bokstäverna blandar sig och jag bildar egna meningar och det slutar med att man läser samma sida om och om igen utan att ta in någonting i systemet. Tisdag innebär dock också ridning, så det känns bra. Det som håller ihop vardagen eller mig för den delen också, någonting som gör en hel och står stadigt när allting omkring en fortsätter att gå sönder bortom allt vad kontroll heter.

Kommentarer
Anonym säger:

Jessiii! <3

2012-03-20 | 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback