ingenting

Har ofta svårt att förstå hur mäniskor kan orka vara vän med mig när jag är som jag är.
Tror det är därför jag omedvetet stöter bort en del,
De jag tror inte kommer orka eller stanna.

Idag har varit ett helvete (är), skolan och allt gick åt helvete och det var så det började, sen kom jag hem och min skoldator kraschade och viktiga dokument bara försvann så jag är ännu mer körd i några ämnen nu och sedan gick det bara utför, orkar inte gå in på detaljer men det blev inte kul här hemma.
Nu sitter jag som vanligt och förstör mig ännu mer med onödiga negativa existentiella frågor i skallen.
Fett cool fredag, inte.

Kommentarer
L säger:

DU ÄR SÅ JÄVLA FANTASTISK OCH INGENTING ANNAT SPELAR ROLL P

2012-03-24 | 15:17:43
Bloggadress: http://braibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback