KENT

GLÖMT ATT SÄGA ATT JAG TATUERAT MIG!
Dör, har gjort finaste tatueringen, som jag längtat.
ska förklara lite i stora drag.
Igår mötte jag upp Leylish och vi åkte till gamla stan för vi skulle kolla en tatueringsstudio, bara kolla priset. Så efter mycket panikande från min sida, inte för att göra en tatuering utan för att prata med människorna där haha, så går vi in och snubben bakom disken som bara pratar engelska säger att jag får den för 600kr om jag gör den nu. INTE ALLS vad jag var beredd på, så säger lite chockat att jag måste gå och se om jag har pengar, har ju inte kollat mitt konto sedan jag fyllde arton eftersom jag varit för lat för att gå till banken och fixa internetbank

Iallafall efter att vi gått därifrån och jag börjat bli riktigt jierngurgnerj över tanken att jag skulle göra det NU, hittar vi en bankomat tack vare Leyla som frågade i någon butik. Paniken när man slår in beloppet och nervositeten under de få sekunderna då man väntade på att se om det fanns pengar går inte att beskriva. Men känslan när pengarna väl kom ut var inte så nedtonad den heller, shit det betydde ju att jag verkligen skulle göra den nu. Så vi springer tillbaka, vid det här laget hade jag hunnit bli alldeles kallsvettig sådan jävla tur att Leyla puschade mig, de fixar med motivet och vi sitter i soffan och väntar och roas av det faktum att det är en sådan härlig impulsiv grej som är påväg att hända.

Jag var så vimsig när jag skulle lägga mig för att göra den att jag inte ens förstod att tatueraren menade att jag skulle ligga på mage. När han väl hade börjat försvann dock all nervositet och jag kunde verkligen inte förstå vart den kom ifrån, det gjorde inte direkt ont på ett smärtsamt vis, det var behagligt på något vis. Det var först efteråt som det började göra ont, pulserande smärta, men inte på ett olidligt vis, mer att det var ömt bara.
Sen åkte jag och Leyla hem till mig för att laga mat och jag var väl nära naturligt hög, var helt hyper och knäpp, mer än vanligt kan tilläggas då. Slänger upp en bild snart!

Trackback