le lördag

Hehe fredagen var inte den bästa igår, trots allt lyckades jag skriva en halvsida på en filosofiuppgift, frågan är dock om det går att använda, flyter bara ifrån ursprungsfrågan och det slutar alltid med att jag skriver om psykologi tillslut istället för filosofi. Var tvungen att gå och lägga mig tidigt mina ögon var helt förstörda helt röda och svullna så att det knappt gick att se.

Idag vaknade jag med feber också haha, men jag är inte bitter, har införskaffat mig en Ben & Jerrys med nya smaken The vermonster så jag ska nog klara mig. Måste tvinga mig själv att få något plugg gjort också så att jag kanske kan släppa lite på stressen och bli lite mer normal igen, hatar att hamna i dessa perioder när jag verkligen trycker ner mig själv till botten.

Världens tråkigaste inlägg JA, men blöh det är som det är jag är hemma sjuk, feber och bihåleinflammation, jag är sämst och måste plugga punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback