le student

Räknade veckor till studenten, vet inte om jag ska hoppa upp och ner av glädje över att den långa jävla 3åriga plågan äntligen är över, eller lägga mig i fosterställning och få panik över att antingen 1. mina betyg är tillräckligt förjävliga för att sabotera mina framtida möjligheter till att gå någon av de två linjer jag vill gå eller 2. att jag faktiskt måste gå vidare och göra någonting med mig själv och tänka bort det faktum att jag lagt tre år av min tid (den tiden som alla säger är så jävla nice gymnasiet ni vet då man träffar alla vänner man har för resten av livet, ah right) på ett ställe jag inte känt min hemma på eller trivts något vidare på.

fan vad pepp smileys x100393000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback