Vad är aldrig, alltid.

Får aldrig aldrig aldrig tänka uppriktigt att det kan finnas ett ljus som gör att jag klarar den här månaden av helvete eller någon månad alls. Får aldrig bli snudd på uppriktigt positiv. För då slits de ifrån mig i faslig takt. Då hånskrattar de förnöjt bakom min rygg när de sticker hål i mitt skin med sina klor och tömmer lungorna på all luft jag fångat. Får aldrig göra så igen, för vill aldrig puttas ned på ruta 1 igen.

Trött på ångest, trött på ensamhet, trött på stress, trött på ambivalens, trött på det antisociala, trött på mörker, trött på att vara trött, trött på monster, trött på röster, trött på ilskan, trött på väntan, trött på tomhet, trött på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback