Lol

Har fett med ont så ni vet okej?
Igår drog vi ut tanponaderna fick panik på riktigt, för hade precis mått sämst över att jag inte kunde blunda utan att allting snurrade helt galet och jag var påväg att spy (förmodligen för att set var så mycket tryck där) så när vi började dra ut den ena blev det helt crazy i mitt huvud och det var somett lågt blodtrycksfall blev helt varm och sen kallsvettig tappade fokus och mådde illa, svimmade till lite. Sen blev det bättre när den kom ut den jämnade väl ut sig och då började jag och Mami att dra ut den på vänstra sidan som satt dubbelt så hårt men då var de inte lika farligt. Blödde ingenting i princip vilket känns lite suspekt faktiskt med tanke på att det hör till det normala och att jag tydligen blödde så mycket under operationen. Jaja det var väl det är fortfarande lika svullen och ful sönder är väl bara att avvakta helt enkelt. Puss och kyss och banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback