Det slutgiltiga

Efter en dag avtrubbad av medicin, ett samtal i en timme, så var detta det slutgiltiga som skickades.

Du väljer en rebound framför någonting äkta Fredric, det är ditt val.

jag ångrar inte att jag varit ärlig, jag har gjort allt jag kan nu för att visa vart jag står
för även om jag går ut ur detta med ett hål i bröstet, kommer jag att läka
det är du som kommer gå ut ur det här och ångra dig tills det äter upp dig inombords.
Nästa gång hon sover i din säng och du ligger vaken med hjärtat i halsgropen
önskar att det var mina andetag bredvid dina, min hand i din.
kommer du att inse ditt misstag, att inga kan vara som vi

Så även om jag går trasig ur detta nu är det i slutändan jag som står hel och du som står där med ditt trasiga hjärta i handen och ångrar något du inte gjort, något du släppt för tidigt, något du var för rädd för att låt bli fantastiskt, något vi kunnat byggt till en framtid.

Jag önskar vi fått en chans, det är vi värda, men det sista som blir sagt är hejdå, så hejdå Fredric


(Han kommer aldrig svara och det gör lite ont ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback